Van Halen

Rappel du dernier message de la page précédente :
Maillekeul
Encore des news:

VAN HALEN MACHINE ALMOST READY TO ROLL:
Los Angeles radio station KLOS-FM have been running a Van Halen teaser campaign all day, promising exclusive Van Halen news, also adding a teaser banner to their website: www.955klos.com/home.asp
The banner is pictured below.
I'll update the site immediately should they actually announce anything that isn't just adding to the full steam ahead rumor mill!
The facts however, are clear. Sammy Hagar (qui ça??) is back in the band (sniff... :{}: ) - as I said in November last year when first contact was initiated and a plan for 2004 put in place.
There is a tour that is almost fully planned and booked that will take place over the coming American summer. Coinciding with the tour, of following it, will be Van Halen's Best of Volume 2, featuring new tracks with vocalist Sammy Hagar at the helm.
The exact release date is unknown, with various sources suggesting May, August and September. I was told September, but that could easily change, as I also confirmed recently the new tracks were due for completion at the end of February.
Various leaks from tour promoters and venues have been surfacing, with more this week.
It seems an official announcement is due the week of March 15. That's to be confirmed, but Monday March 15 is the hot date right now. It's suggested tickets could be on sale by the end of this month!
In further news surfacing today, industry magazine Hits has provided another tidbit of info. It was Hits that announced Irving Azoff would manage Van Halen back in November - the same time I announced Sammy's return.
Today the magazine added this to their website:
"MONSTERS OF ROCK In non-restructuring-related business, Warner Special Markets is said to have negotiated a deal with Van Halen for a new greatest-hits package featuring three new songs. A tour to support the album is also said to be in the works, reportedly to include Sammy Hagar. While still unconfirmed, some close to the action confide that they think the album and tour will happen."
So folks...it's all good for Van Halen fans. The speculation and rumors will soon be replaced with facts. Stay tuned for updates.

ENFIN ON VA ENTENDRE DU EDDIE!
"Without a doubt, Eddie Van Halen is the greatest guitar player who has ever lived." -- Zakk Wylde
Glam ND
  • Glam ND
  • Vintage Méga utilisateur
Maillekeul a écrit :


ENFIN ON VA ENTENDRE DU EDDIE!


Et Sammy ...

Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.
Maillekeul
Glamandshred a écrit :
Maillekeul a écrit :


ENFIN ON VA ENTENDRE DU EDDIE!


Et Sammy ...



Putain le supplice!!!!
"Without a doubt, Eddie Van Halen is the greatest guitar player who has ever lived." -- Zakk Wylde
Maillekeul
Fo que je trouve les moyens de zapper les pistes de chants sur leurs prochains disques!!
"Without a doubt, Eddie Van Halen is the greatest guitar player who has ever lived." -- Zakk Wylde
coyote
  • coyote
  • Vintage Ultra utilisateur
    Cet utilisateur est un musicien enseignant professionnel
Certaines personnes ne m'ont tjrs pas envoyé
leurs petit' enveloppes!!! je ne peux rien faire
si je n'ai pas la totalité de la somme en main!
"Have you ever been to Electric Ladyland"

"Il est difficile de vaincre ses passions, et impossible de les satisfaire."

De la pub pour les copains =>
http://www.empty-spaces.fr/
Maillekeul
MDR!! Voilà le commentaire d'un de mes potes, fan de Lukather et de Toto, mais qui écoute aussi du VH:

Putain fais chier - Y vont nous refourguer le lourdingue de Hagar !!!


"Without a doubt, Eddie Van Halen is the greatest guitar player who has ever lived." -- Zakk Wylde
coyote
  • coyote
  • Vintage Ultra utilisateur
    Cet utilisateur est un musicien enseignant professionnel
Maillekeul a écrit :
MDR!! Voilà le commentaire d'un de mes potes, fan de Lukather et de Toto, mais qui écoute aussi du VH:

Putain fais chier - Y vont nous refourguer le lourdingue de Hagar !!!




faut pas dire de mal des gens qui font des efforts!!!
"Have you ever been to Electric Ladyland"

"Il est difficile de vaincre ses passions, et impossible de les satisfaire."

De la pub pour les copains =>
http://www.empty-spaces.fr/
Maillekeul
Si ils avaient fait un VRAI effort, ils auraient repris Diamond Dave!
"Without a doubt, Eddie Van Halen is the greatest guitar player who has ever lived." -- Zakk Wylde
coyote
  • coyote
  • Vintage Ultra utilisateur
    Cet utilisateur est un musicien enseignant professionnel
Maillekeul a écrit :
Si ils avaient fait un VRAI effort, ils auraient repris Diamond Dave!


Je ne parlais pas du groupe, je parlais de Haggard,
il en fait des efforts le bougre!!!
"Have you ever been to Electric Ladyland"

"Il est difficile de vaincre ses passions, et impossible de les satisfaire."

De la pub pour les copains =>
http://www.empty-spaces.fr/
Glam ND
  • Glam ND
  • Vintage Méga utilisateur
Maillekeul a écrit :
Si ils avaient fait un VRAI effort, ils auraient repris Diamond Dave!


ça va ... ils veulent faire un groupe de rock ... pas une oeuvre caritative ou un tribute a l'armée du salut ...
Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.
coyote
  • coyote
  • Vintage Ultra utilisateur
    Cet utilisateur est un musicien enseignant professionnel
Glamandshred a écrit :
Maillekeul a écrit :
Si ils avaient fait un VRAI effort, ils auraient repris Diamond Dave!


ça va ... ils veulent faire un groupe de rock ... pas une oeuvre caritative ou un tribute a l'armée du salut ...


"Have you ever been to Electric Ladyland"

"Il est difficile de vaincre ses passions, et impossible de les satisfaire."

De la pub pour les copains =>
http://www.empty-spaces.fr/
Maillekeul
coyote.a.go.go a écrit :
Maillekeul a écrit :
Si ils avaient fait un VRAI effort, ils auraient repris Diamond Dave!


Je ne parlais pas du groupe, je parlais de Haggard,
il en fait des efforts le bougre!!!


Ah ok! LOL! Ouais c'est vrai! Il a du s'entrainer jour et nuit! :C2:
"Without a doubt, Eddie Van Halen is the greatest guitar player who has ever lived." -- Zakk Wylde
Maillekeul
Glamandshred a écrit :
Maillekeul a écrit :
Si ils avaient fait un VRAI effort, ils auraient repris Diamond Dave!


ça va ... ils veulent faire un groupe de rock ... pas une oeuvre caritative ou un tribute a l'armée du salut ...




Tu sors!!!
"Without a doubt, Eddie Van Halen is the greatest guitar player who has ever lived." -- Zakk Wylde
Maillekeul
Bon les mecs! Soyez à l'affut! Il paraitrait qu'une annonce officielle sera faite ce lundi! J'espere que c'est pas Hagar qui va parler, euh... Aboyer!
"Without a doubt, Eddie Van Halen is the greatest guitar player who has ever lived." -- Zakk Wylde
coyote
  • coyote
  • Vintage Ultra utilisateur
    Cet utilisateur est un musicien enseignant professionnel
Maillekeul a écrit :
Bon les mecs! Soyez à l'affut! Il paraitrait qu'une annonce officielle sera faite ce lundi! J'espere que c'est pas Hagar qui va parler, euh... Aboyer!


si tôt!!!

Faut vite que j'appelle mon contact!!!
Quest-ce qui fout ce ..... avec toute la tune que je lui ai filé!!!

"Have you ever been to Electric Ladyland"

"Il est difficile de vaincre ses passions, et impossible de les satisfaire."

De la pub pour les copains =>
http://www.empty-spaces.fr/
Maillekeul
coyote.a.go.go a écrit :
Maillekeul a écrit :
Bon les mecs! Soyez à l'affut! Il paraitrait qu'une annonce officielle sera faite ce lundi! J'espere que c'est pas Hagar qui va parler, euh... Aboyer!


si tôt!!!



MDR! Ca fait au moins 5 ans qu'ils ne donnent plus signe de vie!! Il serait temps!!
"Without a doubt, Eddie Van Halen is the greatest guitar player who has ever lived." -- Zakk Wylde

En ce moment sur groupes / artistes pros...