Bonjour voila ce forum commence a se remplir et je propose deja une rubrique regroupant les tete d'ampli a moins de 500 euros ou un peu plus
(tous les prix indiqués sortent de thomann.de(Site allemand) et donc ne refletent pas le prix réel francais)
j'aimerai avoir vos avis sur ses tetes
Hartke 3500 (499 euros)
Tube and transistor preamp, 10-Band EQ, 2-Band contour, Effect Send & Return, Bipolar Design, passiv/aktiv Input, Deep 33cm
Gallien Kruger GT400RBIV (511 euros)
Gallien Krueger GT400RBIV Bass-Amp,2 HE, 280 W - 4OHM,4Band EQ,Presence & Contour,Di-Output
Laney MBH165 (309 euros)
165 Watt, active- and passiveinputs, gain, compressor, variable enhance, bass, param.lo-mid´s, param. hi-mid´s, treble, presence, limiter,volume, DI-out, FX-loop, speaker-output, tuner-output;weight 16 kg
Peavey Max 450 (469 euros)
450 Watts on 2 ôhm, active3Bd.EQ with halfparametric center regulation, Contourautomatic controller, Pre pre-und post office EQ switch,DDT loudspeaker protective circuit
Behringer BX3000H (222euros)
300W Bass-Top with patentedDynamizer technology with switchable Ultrabasssubharmonic-processor, 5-Band EQ witht "Bright" and"Deep"-function, limiter, active, temperature-controlledcoolingsystem, vintage-style VU-meter, outputs jack andspeakon, 300 Watt RMS into 4 Ohm, incl. doublefootswitch
SWR Workingman 2004 (419euros)
200 watts, 5 band eq,aural enhancer, variable limiter, tuner out, xlr di-out,effect loop, headphone jack
Yamaha BBT500H (511euros)
500 Watt on 2 Ohms,5-Band Frequency- variable tone Controls, single bandfully parametric EQ, compressor, FX-Loop, MIDI in/out, 5user memory locations, speaker simulator, pre- or post- EQDI out.
Ashdown Electric Blue 180 Head (333.9euros)
150w/4 ohms ampli à mostfet
Bien sur si vous voulez rajouter des choses ou les modifier demandez le moi sur ce forum